Det har været en utrolig positiv oplevelse at bruge
Det er muligt at få fat i Jesper telefonisk alle ugens dage, hvor han hellere end gerne svarer på alle former for spørgsmål. Både det praktiske i forbindelse med tandlæge/kirurg, men også omkring ting i forbindelse med opholdet i Stettin. Det kan for eksempel være om Coronapas og den slags ting.
Forløbet – tandbehandling
Mandag fik jeg lavet panoramaoptagelse/røntgen af min mund. Det blev gennemgået sammen med tandlægen og der blev udarbejdet en behandlingsplan. Jeg fik også to tænder forberedt til kroner og taget afstøbning til bro.
Tirsdag blev min mund undersøgt af en kirurg, der skulle kigge nærmere på tykkelsen af min kæbe, og om den var egnet til implantater. Alt blev forklaret på en letforståelig måde.
Onsdag fik jeg skiftet sølvfyldninger ud til plastik og lavet diverse huller i mine tænder.
Torsdag fik jeg sat de to kroner og broen i undermunden. Bagefter skulle kirurgen sætte 5 implantater i min overmund. Hun forklarede det hele inden start, så jeg følte mig tryg ved indgrebet. Efter behandlingen skulle jeg have forebyggende penicillin og smertestillende. Det havde de sørget for at hente på apoteket, så jeg ikke selv skulle det.
Jeg er meget bange for tandlæger, men de har gjort alt for, at jeg skulle have det godt. De har været meget opmærksomme på, hvordan jeg har haft det, og om jeg lige trængte til en lille pause. Jeg har fået lov til at have mine høretelefoner på under behandlingerne.
Alt foregår på engelsk men de er nemme at forstå. Jesper er der også hele tiden, så han kunne oversætte, hvis jeg var i tvivl om noget.
Alle har været utrolig søde, høflige og imødekommende.
Det har været en virkelig god oplevelse og jeg glæder mig til næste besøg.
Jeg anbefaler